10 lat gwarancji

Limitowana, dziesięcioletnia gwarancja Polskiego Materaca.

Twój nowy Polski Materac posiada limitowaną, dziesięcioletnią gwarancję. Ograniczona gwarancja materacy zawiera szczegółowe przepisy. 

Produkty objęte niniejszą ograniczoną gwarancją na materac.

Ograniczona gwarancja na materace obejmuje materace produkowane przez firmę Zaren i kupowane bezpośrednio od autoryzowanych sprzedawców Dreamzy. Niektóre części tej ograniczonej gwarancji na materac rozszerzono również o okładki/pokrycia sprzedawane z materacami („Pokrowce na materace”). Materace są zaprojektowane do pracy na twardej, solidnej powierzchni, na podstawie łóżka, która jest strukturalnie zdolna do utrzymania ciężaru materaca i użytkownika. Niniejsza gwarancja na materac nie obejmuje Twojego Produktu, jeśli używasz go w sposób niezgodny z zaleceniami. 

Kogo dotyczy gwarancja na ten materac?

Ograniczona gwarancja na materac obejmuje pierwotnego nabywcę dowolnego materaca. Wszystkie gwarancje Polskiego Materaca, w tym wszelkie dorozumiane/domyślne/pośrednie gwarancje, są ważne tylko przez okres, w którym Materac jest własnością pierwotnego nabywcy Materaca. „Oryginalny nabywca” dla celów niniejszej gwarancji na materac jest pierwszym nabywcą materaca od firmy Polski Materac lub autoryzowanego sprzedawcy Polskiego Materaca. Zachowaj kopię paragonu/faktury zakupu jako dowód zakupu. Wszystkie ograniczone gwarancje Dreamzy nie podlegają przeniesieniu.

Ograniczona gwarancja na Polski Materac i odpowiedzialność.

Dreamzy gwarantuje, że Materac został sprzedany w oryginalnym opakowaniu aby zapobiegać  wadom materiałowym i wykonawczym określonymi poniżej („Wady”) przez okres 10 lat od momentu zakupu przez Państwa Materaca, gdy Materac jest używany normalnie, zgodnie z zaleceniami i na podstawie łóżka, która jest strukturalnie zdolna do utrzymania ciężaru materaca i użytkownika.

Co obejmuje ograniczona gwarancja na materac?

Ograniczona gwarancja na materac dotyczy następujących wad: 

  • Pogorszenie powodujące widoczne wgłębienie materaca większe niż 4cm , które nie jest związane z wycięciem lub ugięciem, wynikające z użycia niewłaściwej, niepodpierającej lub regulowanej podstawy łóżka. Normalne zużycie wymaga, aby materac był stale podtrzymywany przez pasującą lub regulowaną podstawę łóżka z odpowiednią ramą łóżka, wystarczającą do podtrzymania masy materaca i podstawy.  
  • Jakakolwiek wada fizyczna materaca, która powoduje rozdarcie/rozszczepienie lub pękanie materiału piankowego, pomimo normalnego i właściwego użytkowania. 

Ograniczona gwarancja na materac nie obejmuje:

  • Normalnego wzrostu miękkości piankowego materiału odprężającego, który nie wpływa na właściwości odprężające materaca. 
  • Preferencji komfortu/komfortowych 
  • Nadużyć fizycznych lub uszkodzeń struktury i/lub materiału pokrywającego, w tym między innymi przypaleń, skaleczeń, łez, uszkodzeń spowodowanych płynem lub plam; pod warunkiem, że wada jest spowodowana przez takie nadużycie lub uszkodzenie. 
  • Wymiany jakichkolwiek wadliwych elementów z zestawu SenSystem (na przykład, jeśli kupujesz materac z wieloma komponentami i tylko jeden element jest wadliwy, wówczas wymieniamy tylko wadliwy element). 
  • Każdego materaca (produkowanego przez Polski Materac lub nie) odsprzedawanego przez kolejnych sprzedawców, którzy nie są autoryzowanymi dystrybutorami. 
  • Materacy sprzedawanych „takimi, jakimi są/w obecnym stanie”, „wstępnie kondycjonowanych/uwarunkowanych”, „odnowionych”, „używanych”, „zwrotów komfortowych”, „zwróconych”, „wcześniej posiadanych” lub innych podobnych sformułowania wskazujących, że Materac nie jest „nowy” lub „pierwszej jakość” lub został wcześniej zakupiony lub użyty przez innego konsumenta. 

W przypadku zaistnienia wady jedyną i wyłączną odpowiedzialnością Polskiego Materaca oraz jedynym środkiem naprawczym/rozwiązaniem w ramach ograniczonej gwarancji na materac będzie zapewnienie naprawy lub wymiana Pokrowca na Materac lub Materaca, pod warunkiem spełnienia poniższych Warunków Gwarancji. Wymienne pokrowce na materace mogą być dostarczone w kolorze innym niż pierwotnie zakupiony pokrowiec na materac.

Ograniczona gwarancja na kołdry (2 lata) obejmuje:

  • uszkodzenia w obrębie szwów (związane z procesem szycia) 
  • zmian materiałowych wynikających z nieprawidłowego prania (zalecamy pranie w lanolinie) 

Ograniczona gwarancja na kołdry nie obejmuje:

  • zmian materiałowych wynikających z nieprawidłowego prania (zalecamy pranie w lanolinie) 


Ograniczona gwarancja na poduszki (na rdzeń 5 lat, na pokrowiec 2 lata) obejmuje:

  • uszkodzenia w obrębie szwów oraz zamek błyskawiczny  

Warunki gwarancji:

W przypadku zaistnienia Wady, w celu skorzystania z ograniczonej Gwarancji na Materac należy zwrócić Materace do Polskiego Materaca i dostarczyć Polskiemu Materacowi dowód oryginalnej daty zakupu. W przypadku konieczności odesłania lub zwrotu do nabywcy,  koszty wysyłki materaca pokrywa Polski Materac. Dowody wady i wszelkie roszczenia/żądania/odszkodowania/prośby należy przesyłać na adres podany na końcu tej ograniczonej gwarancji na materac.

W przypadku zaistnienia Wady, w celu skorzystania z ograniczonej Gwarancji na Materac należy zwrócić Materace do Polskiego Materaca i dostarczyć Polskiemu Materacowi dowód oryginalnej daty zakupu. W przypadku konieczności odesłania lub zwrotu do nabywcy,  koszty wysyłki materaca pokrywa Polski Materac. Dowody wady i wszelkie roszczenia/żądania/odszkodowania/prośby należy przesyłać na adres podany na końcu tej ograniczonej gwarancji na materac.

Polski Materac naprawi lub wymieni (w zależności od przypadku) i prześle Twój materac z powrotem.

Wymienione lub naprawione materace podlegają tej samej ograniczonej gwarancji na materac, co oryginalny materac. Na przykład, jeśli otrzymasz wymieniony lub naprawiony materac, okres gwarancji wymienionego lub naprawionego materaca rozpoczyna się od daty zakupu oryginalnego materaca.

Prześlij żądanie zwrotu do:
Dreamzy Polska 93-317
Łódź ul. Rzgowska 228